"Snelle levering en goede communicatie"
Goed bedrijf, nette en snelle levering. Ook wordt het netjes opgelost als transporteur schade maakt
"Professioneel bedrijf met goede klantenservivce"
Onlangs een bestelling geplaatst en goed geholpen door Marianne! Levering is snel en producten zijn goed!
"Super goede klantenservice"
Een vriendelijke dame van klantenservice ondersteunt mij altijd bij vragen of onduidelijkheden. Daarnaast leveren ze snel en zijn er leuke kortingen.
We use cookies to serve you better.
"Snelle levering en goede communicatie"
Goed bedrijf, nette en snelle levering. Ook wordt het netjes opgelost als transporteur schade maakt
"Professioneel bedrijf met goede klantenservivce"
Onlangs een bestelling geplaatst en goed geholpen door Marianne! Levering is snel en producten zijn goed!
"Super goede klantenservice"
Een vriendelijke dame van klantenservice ondersteunt mij altijd bij vragen of onduidelijkheden. Daarnaast leveren ze snel en zijn er leuke kortingen.